Michala Gregorová
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.
Jak si říct o web
P. S. Název epizody je inspirovaný knihou 75 tipů, jak si říct o web, kterou Martin s Jakubem nedávno vydali.
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:
Sdílet článek
Všichni chápeme, jak může osobní značka pomoci byznysu. Je ale těžké se do jejího budování vrhnout bez pocitu divnosti nebo studu. Brandový stratég Michal Pastier (founder GoBigName a Darwin&The Machines, autor Žluté knihy o budování značky) nabízí spoustu konkrétních tipů, jak si vybrat cestu, která bude sedět vaší nátuře. K tomu ještě umí motivovat a dobře se poslouchá.
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.