Michala Gregorová
Dozvědět se něco o trendech nikdy neuškodí. S partnerem Mitonu Michalem Jirákem jsme o nich mluvili už dvakrát a potřetí jsme si vybrali jeden konkrétní, kterému fandíme. Říkáme mu re-commerce, ale klidně to může být taky second-hand nebo pre-loved.
Každému co se líbí, hlavně když obrátka věcí z druhé ruky poroste.
Video ze skladu thredUP
Ještě si poslechněte
Přehrajete také na:
Sdílet článek
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?