Michala Gregorová
V červenci jsme v Mitonu měli hned dva hosty. Tomáše Havryluka jsme se ptali, jak to v Alze dělají, že jsou tak úspěšní. Je za tím hodně přemýšlení, takže určitě doporučujeme poslechout některý z podcastů na toto téma - na Forbes.cz nebo Proti proudu.
Druhým hostem byla Alžběta Doležalová, bývalá šéfka HR v Rohlíku. Potřebuje vůbec startup HR specialistu? A pokud ano, tak při kolika lidech?
Obě akce jsme pořádali jako čistě interní, vždycky je nám ale líto, že alespoň část myšlenek pak nejde sdílet ven. Takže zvažujeme vlastní podcast.
Řešíte, jak konečně pohnout s důležitým IT projektem? Vývojáří Biana si to vymysleli po svém. Na týden se zavřeli v přírodě, a jak to dopadlo, včetně lessons learned, se můžete dočíst v tomto článku.
Najít špičkovou hlavu marketingu je tak trochu peklo, třeba v Alze si pozici CMO dělí dva profíci. Rohlík to zkouší s Markem Hallérem, profíkem s extra silným datovým zázemím.
Twisto úspěšně naraisovalo spoustu peněz, to už víte. Michal Šmída o celém procesu navíc sepsal článek plný užitečných postřehů, jaké to je, shánět investory v zahraničí.
Hostem Jirky Rosteckého byl tentokrát founder StartupJobs Filip Mikschik. Jejich povídání si můžete poslechnout tady.
"Dohromady, nebo zvlášť?" Díky Qerku tuhle otázku už nikdy nemusíte slyšet. O tom, jak placení přes Qerko funguje a jaké má tým Lukáše Kovače plány, píše Lupa.cz.
Další z cest, jak vybojovat mediální zmínky, je vyjádření se k aktuální situaci. Jako to udělalo třeba GLAMI pro Forbes k 70% slevám na Zalandu. Nebo Ondra Raška k facebookové Libře.
Co ještě číst a co poslouchat:
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.