Michala Gregorová
GLAMI rekapitulovalo 2018 a zveřejnilo cíle pro letošek. Twisto spustilo Apple Pay. Sense Arena dobývá Ameriku, Grason vyhrává soutěže a Rohlík expanduje.
„There is no way back if you make your plans public,“ twítoval Tomáš Hodboď s odkazem na dokument GLAMI goes to 2019. Dočtete se v něm, že e-shopy s módou loni díky GLAMI utržily 2 miliardy Kč. Zajímavých čísel, trendů a plánu na letošek je text plný.
O miliardových tržbách Bonami jsme psali už minule, takhle vypadá veřejná verze zprávy včetně podrobností.
Kobercový mediální nálet, který vyústil ve stovky zmínek, uskutečnilo minulý týden Twisto. Tomu se podařilo spustit Apple Pay pro svoje zákazníky hned v první vlně, vedle několika klasických bank. Pokud tedy vaše banka Apple Pay nepodporuje, stačí si založit účet u Twista.
Sense Arena po CESu pokračuje ve svém tažení Amerikou. V USA má tři nové instalace a taky nového managing directora pro Severní Ameriku, bývalého VP Eurotelu Garrisona Macriho. K tomu se Sense Arena chystá do Minnesoty na největší hokejovou výstavu.
Žen ve startupech je stále příliš málo. Změnit se to pokouší tak é soutěž Women Startup Competition. Letošním vítězem se díky co-founderce Jarmile Kowolowské stal Grason, který patří do MITON rodiny firem.
Zásadní posilu a expanzi do Maďarska ohlásil Rohlík. Do představenstva přišel Martin Dlouhý, jehož retailovým zkušenostem se v Česku může málokdo rovnat. Martin šéfoval slovenskému Tesku, ale třeba také indickému Makru a českému McDonaldu. Na starost dostane mimo jiné právě rozšíření Rohlíku do Maďarska.
Hosty povídání na téma influencer marketingu byli v únoru bráchové Jirka a Petr Královi. Takhle velmi otevřené povídání vypadalo alespoň na fotkách. Už 6. března u nás přivítáme dlouholetého CEO Seznamu Pavla Zimu. Kdybyste chtěli dorazit, zkuste napsat na michala.gregorova@miton.cz - pár hostů zvenku budeme umět vmáčknout:)
Co číst a co poslouchat:
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.