Michala Gregorová
Co je nového v Miton týmu? Třeba to, že se za poslední měsíce opět rozrostl, abychom měli větší kapacitu pro naše firmy.
Na podzim přibyla do tandemu k našemu CFO Vláďovi Janoušovi na pozici finanční manažerky Katka Chvalinová. Její práce navazuje na Katčiny rozsáhlé zkušenosti, které získala během svého působení v poradenské společnosti KPMG. Zde se zabývala hlavně oceňováním a finančním poradenstvím při prodejích a akvizicích společností.
Katčina práce v Mitonu zahrnuje primárně řešení investičních kol pro firmy ve skupině, interní valuace a pomoc s finančním managementem skupiny.
“Portfolio společností patřících do Mitonu zahrnuje několik zcela odlišných sektorů majících svá specifika i různá stádia vývoje projektů, což zajišťuje velkou pestrost mé práce,” komentuje Katka diplomaticky fakt, že pokud je někdo v Miton týmu na roztrhání, tak je to rozhodně náš finanční tandem.
V lednu jsme do týmu přesvědčili Markétu Novákovou, a to na pozici HR business partner. S Markétou se dobře známe ještě z Rohlíku, kde začínala jako business partner pro IT oddělení a postupně dostala na starost celou rohlíkovou centrálu. A taky z našeho Biana, kde působila jako HR manažerka.
Markétiným úkolem v Mitonu je uchopení celé HR funkce, což zahrnuje jak pomoc s recruitingem, tak správu našeho networku kontaktů i postavení interního HR týmu. Pokud byste tedy měli pocit, že práce v Mitonu je fajn (a ona je), hledáme k Markétě někoho, kdo nám pomůže s hledáním talentovaných lidí.
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.