Michala Gregorová
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Na úvodní fotce jsou třeba hned čtyři z pěti lidí spojení s Knihobotem. Zleva je to knihobotí šéfka BI Markéta Patáková, co-founder David Gazdoš, COO Láďa Bárta a náš Michal Jirák. Homogenitu narušuje pouze nová hlava našeho týmu zaměřeného na gastrotech Tomáš Mráz.
Tady pro změnu první krypto skupinka, tvořená členy týmu Miton C.
Tady se mezi Filipa, Radka a Davida vmísili foundeři Firefish, Martin Matejka a Igor Neumann.
Opět krypto, kde se míchá tým Confirma včetně CEO Anny Štrébl a Coinmate.
Tomáš Čupr vysvětluje a ostatní pozorně poslouchají.
Stejně jako se rekordně poslouchá rozhovor, který jsme s ním udělali pro náš podcast.
Naši Jenda Čornej a Tomáš Jiroušek, kteří toho času provádějí změny v Drivetu.
Tuhle skupinku zase spojuje Bonami. Je v ní founder Bonami Vašek Štrupl (zodpovědný za Miton Psychonauts) a CEO Pavel Vopařil.
Miton + Sense Arena, konkrétně Katka Chvalinová a Bob Tetiva.
Pohled na SaSaZu z prostoru, který jsme měli k dispozici.
Za fotky děkujeme skvělé Janě Plavec.
P. S. Jestli rádi prohlížíte fotky, tady jsou ještě fotogalerie z letošní jarní founders dinner, dále pak z loňské vánoční founders dinner a jarní founders dinner, předloňské podzimní v Jizerkách a předloňské jarní na Petříně.
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.