Miton
Počátkem června další dvě Miton firmy vstoupily na rumunský trh. Po Bonami tam míří také inspirační e-shopy Biano a Glami.
Pro Glami, které agreguje trendy oblečení ze stovek módních e-shopů, je to již osmý evropský trh, kde služba působí. Biano, které inspiruje zákazníky při koupi nábytku vstupuje, po Slovensku a Holandsku, do třetí zahraniční země.
Rumunský trh je pro české e-commerce firmy velmi atraktivní, protože rychle roste. Celkové tržby na tomto trhu se loni zvedly o 30 % na 1,8 miliardy eur. Bonami tam letos očekává obrat ve výši 3,4 milionů eur. Aktuálně má za tři čtvrtě roku působení v Rumunsku přes půl milionu registrovaných uživatelů, do konce letošního roku jich plánuje mít 750 tisíc.
V současnosti je velikost fashion e-commerce na rumunském trhu téměř 400 milionů eur. Právě do tohoto segmentu vstupuje Glami.
“Do pěti let věříme ve dvojnásobek fashion e-commerce. Máme radost, že již ode dne spuštění Glami nabízí produkty od více než pěti set značek a známých prodejců jako jsou Reserved, Answear, Zoot, FashionUP, Bibloo, Mohito, Sin-Say. Naším nejbližším cílem je přidat více lokálních prodejců, kteří doposud koncept Glami neznají. Službu jsme symbolicky spustili 15. června v 15:15 rumunského času,“ říká Michal Jirák, zakládající partner Mitonu.
Dodává, že na tamní trh vstupují s cílem do konce letošního roku přinést partnerským e-shopům přes 3 milióny eur obratu. Start Glami má na starosti rumunský tým pod vedením zkušené expertky na e-commerce a on-line marketing Andreei Paleologu. Tým sídlí v Praze a je součástí 150 členného týmu Glami, který na všech trzích přináší partnerským obchodům každý měsíc obrat převyšující 11 milionů eur.
Do dvou týdnů budou mít rumunští zákazníci možnost vybírat si i nábytek z mnoha e-shopů na jednom místě na adrese www.biano.ro. Biano má zatím v Rumunsku spuštěný facebookový profil, který přilákal 31 000 fanoušků ještě před startem webu. To ukazuje na velký zájem zákazníků o online nákup nábytku. Kategorie zboží Home&Deco je na tamním trhu třetí největší. Biano aktuálně nabízí zákazníkům na svých webech přes 2 miliony produktů od více než 900 retailových partnerů v oblasti bydlení.
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.