Michala Gregorová
S influencer marketingem už má zkušenost skoro každá firma. Jak ho ale uchopit tak, aby byznysu pomáhal dlouhodobě? A jak si spolupráci s influencery vyhodnocovat? Na tipy a zkušenosti jsem se ptala Martina Paukrta z Footshopu, což je značka, která dlouhodobě spolupracuje s 80 influencery napříč Evropou.
Tady je článek o muralu od Davida Strauzze, o kterém Martin mluví hned v úvodu našeho rozhovoru.
Ještě si poslechněte
Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.