Michala Gregorová
V nejúspěšnější epizodě Cinkátka mluví Jakub Petřina o budování silných značek a zmiňuje několik klíčových lidí pro stavění Air Bank. Kromě Tomáše Mrkvičky, se kterým už rozhovor máme, také Karolinu Šrámkovou. Epizoda s ní má dvě hlavní témata: 1) Proč je důležité dostat brand i (hlavně) dovnitř firmy. A jak to vypadá, když se vám to nepovede. 2) Jak dělat změny, protože na to se Karolina aktuálně specializuje.
V rozhovoru k tomu říká, že "strategii si umí udělat každý, ale na implementaci pak většina vyhoří". A mimo záznam dodává, že na označení konzultant si nepotrpí, protože její specialitou je právě implementace.
Jak dostat brand do firmy: Zkušenosti nejen z budování Air Bank
Pak si ještě poslechněte:
Píšeme taky Miton AI Newsletter.
Přehrajete také na:
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.