Michala Gregorová
Všichni chápeme, jak může osobní značka pomoci byznysu. Je ale těžké se do jejího budování vrhnout bez pocitu divnosti nebo studu. Brandový stratég Michal Pastier (founder GoBigName a Darwin&The Machines, autor Žluté knihy o budování značky) nabízí spoustu konkrétních tipů, jak si vybrat cestu, která bude sedět vaší nátuře. K tomu ještě umí motivovat a dobře se poslouchá.
P. S. Díky Webexpo za zprostředkování rozhovoru. Michal tu 29. května 2024 přednáší a vy můžete mít konferenční vstupenku s 20% slevou po zadání kódu "CINKÁTKO".
Pak si ještě poslechněte
Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.