Michala Gregorová
S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?
Nicméně náš rozhovor není jen pro začátečníky v téhle oblasti. Proč jsou reklamy často nudné? Kde vzít odvahu pro těžká rozhodnutí? Co v reklamě funguje a co se za poslední roky změnilo?
Nezapomeňte si taky porovnat původní kampaň Dedolesu s tou od Somebody&Somebody, což je agentura, kterou Andrej vlastní.
Mediář: Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu
Přehrajete také na:Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.