Michala Gregorová
S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?
Nicméně náš rozhovor není jen pro začátečníky v téhle oblasti. Proč jsou reklamy často nudné? Kde vzít odvahu pro těžká rozhodnutí? Co v reklamě funguje a co se za poslední roky změnilo?
Nezapomeňte si taky porovnat původní kampaň Dedolesu s tou od Somebody&Somebody, což je agentura, kterou Andrej vlastní.
Mediář: Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu
Přehrajete také na:Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.