Michala Gregorová
Seniorní PPC specialisti, performance manažerky či manažeři... Ať už je nazvete jakkoliv, stejně budete mít problém je sehnat. Radek Hudák (ex-CMO Slevomat, Shoptet) v rozhovoru prozradí prakticky vše, co potřebujete pro jejich hiring vědět.
---Cinkátko najdete na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud---
Jaké jsou typy performance lidí? Co dát do inzerátu a jak ho promovat? Na co se ptát u pohovoru a jaké úkoly zadat? Jak poznat kvalitního kandidáta? Jak vaši ppc specialistku udržet spokojenou, když už jste ji konečně našli? Dělejte si poznámky :)
Hledání seniorních lidí do performance marketingu je často očistec.
— Radek Hudak (@hudinx) March 8, 2023
50 000 Kč na IČO? Zapomeňte.
O výběrovém procesu i o tom jak identifikovat kvalitní performance specialisty jsme si povídali s @copywriterka z @MITONCZ
Podcast zde: https://t.co/KKWphDcwLL
Bonus: Komentář od Markéty Pařízek, šéfky HR v Mitonu.
Jak může/má vypadat vztah mezi brandovým a performance oddělením? I na to došlo v rámci našeho povídání. A protože se to do původního tématu nehodilo, vznikla krátká bonusová epizoda.
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.