Michala Gregorová
Seniorní PPC specialisti, performance manažerky či manažeři... Ať už je nazvete jakkoliv, stejně budete mít problém je sehnat. Radek Hudák (ex-CMO Slevomat, Shoptet) v rozhovoru prozradí prakticky vše, co potřebujete pro jejich hiring vědět.
---Cinkátko najdete na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud---
Jaké jsou typy performance lidí? Co dát do inzerátu a jak ho promovat? Na co se ptát u pohovoru a jaké úkoly zadat? Jak poznat kvalitního kandidáta? Jak vaši ppc specialistku udržet spokojenou, když už jste ji konečně našli? Dělejte si poznámky :)
Hledání seniorních lidí do performance marketingu je často očistec.
— Radek Hudak (@hudinx) March 8, 2023
50 000 Kč na IČO? Zapomeňte.
O výběrovém procesu i o tom jak identifikovat kvalitní performance specialisty jsme si povídali s @copywriterka z @MITONCZ
Podcast zde: https://t.co/KKWphDcwLL
Bonus: Komentář od Markéty Pařízek, šéfky HR v Mitonu.
Jak může/má vypadat vztah mezi brandovým a performance oddělením? I na to došlo v rámci našeho povídání. A protože se to do původního tématu nehodilo, vznikla krátká bonusová epizoda.
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.