Michala Gregorová
Nejen pronajímání bytu je dřina. Stejně složité bývá nemovitost dobře prodat. Jistě, můžete si najmout makléře a ten se o vše postará. Jenže jak poznáte spolehlivého? A jak víte, že jím navrhovaná cena je ta nejlepší? Těžko. Zjednodušit celý prodej bytu či domu a postupně ho celý digitalizovat chce český projekt Reas, do kterého jsme se rozhodli investovat 10 miliónů korun.
Ačkoliv je Reas na trhu teprve rok, už se díky němu prodaly stovky nemovitostí za více než půl miliardy korun. Díky čemu se mu to daří?
Reas propojuje zájemce o prodej nemovitosti s těmi nejlepšími makléři na trhu. Bez ohledu na to, k jaké realitní kanceláři makléř patří. Reas po makléřích vyžaduje kvalitní služby, spolehlivost a transparentní přístup a v průběhu prodeje jim kouká pod ruce, aby se ujistil, že klient dostává tu nejlepší péči.
“Kromě analýzy inzerátů a všech dostupných dat napříč realitními agenturami makléře také několik měsíců osobně testujeme, než s nimi vůbec zahájíme spolupráci. Nechceme, aby na neprůhlednosti realitního trhu tratili obyčejní lidé, pro které je prodej nemovitosti obvykle zásadním životním krokem,” vysvětluje co-founder Reasu Michal Makoš.
Vedle doporučení spolehlivého makléře má Reas pro klienta další zásadní přínos. Díky informacích o skutečných prodejních cenách a jejich inteligentnímu strojovému zpracování umí poznat, za jakou cenu je možné nemovitost prodat.
“V Mitonu nás zajímají projekty, které díky technologiím zlepšují život zákazníkům a nastolují nové pořádky v oblastech, které tradičně nejsou pro lidi příliš přátelské či přehledné. Vizí Reasu je digitalizovat celý proces prodeje nemovitosti a postarat se o to, že klient byt či dům prodá za tu nejlepší možnou cenu. Projekt sledujeme od samotného začátku a tým Reasu odvádí fantastickou práci, proto jsme se rozhodli do Reasu investovat a získat tak menšinový podíl,” komentuje investici CEO Mitonu David Špinar.
Reas se po Ideálnínájemce.cz stává dalším členem Miton portfolia z oblasti realit. Do projektu kromě Mitonu investoval i David Duroň.
Sdílet článek
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.