David Špinar
Díl o tom, jak na účinnou video reklamu, jsme natáčeli ještě v před-covidové éře, takže na své zveřejnění dlouho čekal. Jenže víte co? Některá témata neztrácejí na platnosti ani v téhle době. Možná jste svoje marketingové rozpočty osekali, možná ne. Určitě se ale daleko víc koukáte na efektivitu svých kampaní. V tom případě poslouchejte. Protože video reklama je dost drahá záležitost na to, aby se dělala špatně. V jakékoliv době.
Jak získat zákazníky z YouTube: Tipy od Petry Brodilové z Googlu
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Další epizoda na téma pokročilých metod v online marketingu
Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní
Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.
Další obsah, který se hodí pro aktuální dobu
PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga
Musíte za PR platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.
Svět v éře COVID-19: Predikce dalšího vývoje a technologií, které porostou
Krizové scénáře jsou hotové, většina firem jede v úsporném režimu. Je tedy načase podívat se více do budoucnosti a zamyslet se, co přinesou další měsíce či roky. Počítáte ve svém plánu, že krize může trvat rok, dva nebo tři?
Sdílet článek
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?
Taky vás zajímá, proč jsou firmy Tomáše Čupra tak úspěšné? Vylistovali jsme náš seznam Tomášových superschopností a nechali ho list okomentovat. Řeč přišla i na výrok Elona Muska, že budovat firmu je jako zírat do propasti a polykat u toho sklo. Povídali jsme si taky o tom, jak se díky AI dá desetinásobný Rohlík řídit s třetinou lidí.