Michala Gregorová
Jaké jsou skutečné potřeby vašich zákazníků? Umíte je v komunikaci trefit, nebo spíš střílíte naslepo? Marketingové výzkumy vám můžou významně zkrátit cestu, nicméně nejsou zrovna levné, takže se vyplatí k nim přistupovat chytře. Co to znamená? O tom jsme mluvili s šéfem výzkumu Behavio Vojtou Prokešem.
Marketingové výzkumy: Jak na ně chytře
---Cinkátko najdete na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud---
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?
Taky vás zajímá, proč jsou firmy Tomáše Čupra tak úspěšné? Vylistovali jsme náš seznam Tomášových superschopností a nechali ho list okomentovat. Řeč přišla i na výrok Elona Muska, že budovat firmu je jako zírat do propasti a polykat u toho sklo. Povídali jsme si taky o tom, jak se díky AI dá desetinásobný Rohlík řídit s třetinou lidí.