David Špinar
Finance investiční skupiny Miton od dubna řídí nový CFO Vladimír Janouš. Nahrazuje Martina Řezáče, který po vzájemné dohodě v této pozici v prosinci minulého roku skončil. Vladimír Janouš do Mitonu přichází z mezinárodní poradenské společnosti KPMG, kde se 15 let věnoval auditu, management consultingu, fúzím a akvizicím.
"Jsem moc rád, že Vláďa přijal naši nabídku a může tak pokračovat v dobré práci, kterou zde započal Martin Řezáč. Vláďa do Mitonu skvěle zapadá, znám ho velmi dobře a vím, že se na něj můžu spolehnout. Koneckonců, seděli jsme spolu v lavici na střední i vysoké škole," říká David Špinar, CEO Mitonu.
Náplň práce CFO Mitonu je velmi pestrá a pro Miton i jeho firmy důležitá. Pojí v sobě finanční management celé struktury Miton holdingu, posuzování nových investičních příležitostí, ale také pomoc jednotlivým firmám v portfoliu s finančním managementem, business plány a reportingem. Zvláště těm menším, které ve svých týmech vlastní finanční manažery ještě nemají. Vladimír Janouš na současné pozici využije zejména zkušenosti s řízením projektů v oblasti financování, tvorby podnikatelských plánů a posuzování investic.
„Moc si vážím příležitosti pracovat pro Miton. Je to pro mě velká změna po řadě let v korporaci. Už první dny ukázaly, že se tu například řada věcí rozhoduje mnohem rychleji, což mi vyhovuje,“ říká Vladimír Janouš.
Firemním financím se Vladimír Janouš věnuje celou svou kariéru a tento obor také vystudoval na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je mu 39 let a má dvě děti.
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.