Michala Gregorová
OKRs jako systém pro nastavování cílů adoptoval a zpopularizoval Google a používá ho čím dál víc firem. V 70členném týmu GLAMI už s OKRs pracují čtvrtý kvartál, proto jsme se jich ptali na jejich praktické zkušenosti. Jak novinku prodávali manažerům a do týmu? Jak OKRs zapracovali do organismu firmy a co se jim nepovedlo? Poslechněte si rozhovor s Pavlínou Paškovou a dozvíte se to.
V rozhovoru je na začátku řeč o strategické pyramidě GLAMI, a protože obrázek vydá za tisíc slov, tady je:
Na závěr pár přátelských tipů z GLAMI v textové podobě:
Video s konkrétními příklady OKRs a tipy, jak je správně formulovat
Přehrajete také na:Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.