Michala Gregorová
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak.
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.
Přehrajete také na:Sdílet článek
O budování startupu ze San Franciska jsme mluvili s co-founderem E2B Vaškem Mlejnským. E2B patří k nejzajímavějším českým startupům - dva roky starý projekt, který buduje infrastrukturu pro AI agenty, má mezi klienty třeba Perplexity a od investorů už získal stovky miliónů korun.
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.