Michala Gregorová
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak.
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.