Michala Gregorová
Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb ve svých podnicích. Protože celý jejich byznys spočívá v práci s lidmi, zajímalo mě, jaké tipy a triky mohou předat. Není jich málo a jsou rozhodně relevantní i pro online společnosti, které s offline zákaznickou zkušeností velmi často neúspěšně bojují.
Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů
Rozhovor s Filipem Trčkou mi výrazně změnil život. Po jeho hodinovém zapáleném povídání na téma piva už si objednávám jen šnyt. Bohužel v té době už jsme měli vypnuté nahrávání.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.