David Špinar
Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.
Pavel Jašek (Google): Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní
Povídání s Pavlem je sice geeky, ale poslouchat pozorně se vyplatí, ať vám neujede vlak.
Přehrajete také na:Jestli české fashion shopy nezmění ekonomiku a horizont, se kterým se dívají na hodnotu zákazníka a nezačnou to počítat tak, jak se na LTV dívá Zalando nebo Aboutyou, karty české online módy budou za dalších 6 měsíců rozdány jinak. pic.twitter.com/3holJOmmj2
— Tomas Hodbod (@orisek) July 18, 2019
Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.