Michala Gregorová
Jak dlouho se dá fungovat bez ucelené vizuální identity? Jsme důkazem, že minimálně 23 roků to jde. Jen to není úplně pohodlné ani účelné, zvlášť když máte chuť komunikovat a nechcete ve vizuální době splývat s pozadím. Takže jsme si jednu pořídili.
Vizuální identita není něco, o čem má smysl se dlouze rozepisovat. Její aplikace vidíte na našich sociálních sítích (Twitter, LinkedIN, Instagram) i na webu a její kvality prověří čas.
Chtěli bychom ale dát kredit všem, kteří se na projektu podíleli.
Tvůrcem vizuální identity je studio ginger&fred. Soňa (Fred) s Lukášem (Ginger) se skvěle doplňují, taky hodně poslouchají a přemýšlí. Výsledek jejich práce nejen podporuje značku, ale taky se dobře používá v různých kontextech. Pokud vás zajímají podrobnosti k barvám, fontům a aplikacím, mrkněte na jejich video.
miton brand video from ginger&fred on Vimeo.
Aplikaci nové identity na web si vzala na starost agentura Švejda Goldmann, mimochodem autoři i našeho předchozího webu. Původně jsme chtěli stránky jen "přebarvit", ale nakonec z toho byl poctivý proces, který pět let starý web posunul k větší čitelnosti a přístupnosti Mitonu. Tady je case study.
O fotky se postarali naši oblíbení Everbay (portréty, společná fotka, momentka v Jak fungujeme) a Ondra Lipár (snímky s Dominikem Gazdošem z Knihobotu a Tomášem Gogárem z Rossumu).
Na brandové strategii, která tomu všemu předcházela, jsme pracovali s Tomášem Mrkvičkou. Toho můžete znát i z úspěšné epizody našeho podcastu.
Za konzultaci po cestě chci poděkovat Lumírovi Kajnarovi. I s ním jsme natočili Cinkátko - abyste se vyhnuli chybám, kterým my po cestě neunikli. Třeba výběr dodavatele se povedl až na druhý pokus :)
Pro představu ještě pár aplikací
Miton AI Newsletter můžete číst zde.
Náš podcast Cinkátko najdete ve své oblíbené appce, konkrétně tuto epizodu velmi doporučujeme.
Více v sekci Kariéra.
Minimálně dvě tvrzení na obrázku jsou pravdivá :)
Sdílet článek
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?
Taky vás zajímá, proč jsou firmy Tomáše Čupra tak úspěšné? Vylistovali jsme náš seznam Tomášových superschopností a nechali ho list okomentovat. Řeč přišla i na výrok Elona Muska, že budovat firmu je jako zírat do propasti a polykat u toho sklo. Povídali jsme si taky o tom, jak se díky AI dá desetinásobný Rohlík řídit s třetinou lidí.