Michala Gregorová
Jak dlouho se dá fungovat bez ucelené vizuální identity? Jsme důkazem, že minimálně 23 roků to jde. Jen to není úplně pohodlné ani účelné, zvlášť když máte chuť komunikovat a nechcete ve vizuální době splývat s pozadím. Takže jsme si jednu pořídili.
Vizuální identita není něco, o čem má smysl se dlouze rozepisovat. Její aplikace vidíte na našich sociálních sítích (Twitter, LinkedIN, Instagram) i na webu a její kvality prověří čas.
Chtěli bychom ale dát kredit všem, kteří se na projektu podíleli.
Tvůrcem vizuální identity je studio ginger&fred. Soňa (Fred) s Lukášem (Ginger) se skvěle doplňují, taky hodně poslouchají a přemýšlí. Výsledek jejich práce nejen podporuje značku, ale taky se dobře používá v různých kontextech. Pokud vás zajímají podrobnosti k barvám, fontům a aplikacím, mrkněte na jejich video.
miton brand video from ginger&fred on Vimeo.
Aplikaci nové identity na web si vzala na starost agentura Švejda Goldmann, mimochodem autoři i našeho předchozího webu. Původně jsme chtěli stránky jen "přebarvit", ale nakonec z toho byl poctivý proces, který pět let starý web posunul k větší čitelnosti a přístupnosti Mitonu. Tady je case study.
O fotky se postarali naši oblíbení Everbay (portréty, společná fotka, momentka v Jak fungujeme) a Ondra Lipár (snímky s Dominikem Gazdošem z Knihobotu a Tomášem Gogárem z Rossumu).
Na brandové strategii, která tomu všemu předcházela, jsme pracovali s Tomášem Mrkvičkou. Toho můžete znát i z úspěšné epizody našeho podcastu.
Za konzultaci po cestě chci poděkovat Lumírovi Kajnarovi. I s ním jsme natočili Cinkátko - abyste se vyhnuli chybám, kterým my po cestě neunikli. Třeba výběr dodavatele se povedl až na druhý pokus :)
Pro představu ještě pár aplikací
Miton AI Newsletter můžete číst zde.
Náš podcast Cinkátko najdete ve své oblíbené appce, konkrétně tuto epizodu velmi doporučujeme.
Více v sekci Kariéra.
Minimálně dvě tvrzení na obrázku jsou pravdivá :)
Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.