Michala Gregorová
Značky bereme jako neměnnou věc, a to i v situaci, kdy už začnou být omezující. Občas se ale někdo k rebrandingu odhodlá. A pak je namístě se ho zeptat, jak moc těžký celý proces byl. V dnešní epizodě se o svoji zkušenost otevřeně dělí Tomáš Bártek, marketingový ředitel Lentiama, dříve VašeČočky, e-shopu s 12letou historií a 800mil. tržbami.
Tady reklama slíbená v rozhovoru:
Ještě si poslechněte
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.