Michala Gregorová
Z předchozích epizod na téma PR už od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami, a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media relations. Co obnáší spolupráce s PR agenturou? Podle čeho si ji vybrat a jak ji řídit, aby výsledky byly co nejlepší? Dozvíte se to od majitelů PR agentury FYI Františka Brože a Honzy Řezáče.
Obsah epizody
Další epizody na téma PR
Sdílet článek
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?