Michala Gregorová
Je lepší, když novináře osloví neznámý founder/ka, nebo známá agentura? Má cenu posílat tiskové zprávy a chodí ještě někdo na tiskové konference? Když už o vás Forbes napíše, dá vám šanci zasáhnout do výsledného textu? Na praktické aspekty spolupráce s médii jsem se ptala redaktora Forbesu Zdravka Krstanova.
Obsah epizody
Další epizody na téma PR
Sdílet článek
Původem Slovák Kroni Hope v San Francisku buduje startup Graet, po půlroce má 40 tisíc měsíčních uživatelů. Podruhé do něj investoval Miton.
(tisková zpráva) Česká investiční skupina Miton dále posouvá svoje aktivity v digitalizaci gastronomie. Do jeho týmu přicházejí bývalý obchodní šéf plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz a zkušený produktový manažer Jakub Rafaj. Díky čerstvé investici do POS Experts a navýšení podílů ve společnostech Harsys a Savarin navíc skupina nově ovládá již 20 % trhu s pokladními systémy.
Byznys model založený na předplatném stvořil řadu miliardových firem a stal se miláčkem investorů. Teď se řeší, jak ho ovlivní umělá inteligence.