Michala Gregorová
Co se poslední dva měsíce stalo v našich firmách? O jakých technologických trendech se bude letos mluvit? Které články a podcasty doporučujeme vaší pozornosti? A poznáte, ve kterém podniku se skvělým masem se odehrála naše březnová founders dinner, z níž je úvodní fotka?
Trendem pro rok 2020 (a možná i ty další) je rozhodně coronavirus. Kdyby vás ale zajímaly spíš trendy technologické, přečtěte si článek od našeho Michala Jiráka. Obsahuje celkem 14 tech trendů včetně toho nejdůležitějšího, který najdete na úplném konci článku.
S Michalem jsme natočili i Cinkátko, konkrétně jsme trendy rozdělili do dvou epizod. V prvním díle mluvíme o trendech v e-commerce a chování spotřebitelů. V druhé epizodě byla řeč o deep tech trendech a životě s novými technologiemi.
Btw náš podcast už má jedenáct epizod, kromě trendů přibyly i tři na téma PR:
GLAMI opět udělalo obrovský kus datové práce a zveřejnilo nové vydání svého Fashion (Re)search za rok 2019. Inspirativní, pokud máte hodně dat a chtěli byste být na trhu více vidět.
Kromě toho si GLAMI odneslo první místo v soutěži Googlu YouTube Works, konkrétně v kategorii "Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing". Čekejte i podcast na toto téma, protože video je samozřejmě velká (a drahá) věc.
"Cítíme, že expanze do offlinu musí jít velmi rychle," říká Pavel Vopařil v médiích a vy se už brzy můžete těšit na první kamennou prodejnu Bonami. Kromě toho Bonami oznámilo svoje výsledky za 2019. Utržilo téměř 1,5 miliardy a také bylo ziskové.
To stejné udělal i Rohlík, u něhož loňský obrat překročil 4 mld. Kč (!) a zisk dosáhl 60 miliónů korun.
Mezi portfoliové firmy přibyl jeden ne úplně typický člen. O nově otevřené psychedelické klinice psal Forbes a o Psyonu mluvil také náš Vašek Štrupl v DVTV.
Co číst a poslouchat
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.