Veronica Hrozová
Po skoro třech měsících, kdy jsme se scházeli přes všelijaké online služby a zasedačky zely prázdnotou, jsme se na tradiční společnou večeři nesmírně těšili. Útočištěm nám byl vinohradský Výčep, který mimochodem pro podobné akce velmi doporučujeme.
Na úvodní fotce náladovce vidíte skupinku kolem našeho Václava Štrupla.
Lada Brůnová (Donio) vypráví Monice Herodesové a Míše Gregorové (Miton tým) o nových sbírkách, které mohou podpořit. V popředí mitoní Michal Jirák.
U šnytu piva se sešli: (zleva) Hynek Husník (Reas), Jakub Kulhan (Scuk), Lukáš Janoušek (Twisto), Tomáš Gogár (Rossum), Tomáš Matějček a Monika Herodesová (Miton tým), Bob Tetiva (Sense Arena) a Václav Štrupl.
Počasí vyšlo krásně a Lukáš Kovač (Qerko) si s ostatními vychutnává vychlazený nealko drink. Nikdo tu samozřejmě nekouří.
Nastala chvíle na kolečko, které je, jak si můžete všimnout na obličejích hostů, velmi oblíbenou součástí každé founders dinner.
Filip Tylš (Psyon) zasněně vypráví o svém “obytňáku” na kolečkách, který si v karanténě pořídil.
Nejživější koutek, kde nesmí chybět (zprava) Adam Szabó (Driveto), Míša Gregorová (Miton) a Bob Tetiva (Sense Arena).
V čele principál celého těžko řiditelného cirkusu David Špinar. Po boku s Annou Paličkovou, Veronicou Hrozovou (obě Miton tým) a Ladou Brůnovou (Donio).
Ochutnejte pohledem: sušená šunka z krkovice, žampiony na česneku a víně, rybí salát s koprem, rajčatový salát s opečenými semínky a dokonalý tatarák v křupavém chlebu. Ve Výčepu se o nás skvěle postarali.
Sdílet článek
Jak se Miton tématicky rozrůstá, jsou tahle pravidelná shrnutí čím dál pestřejší. Dneska tu máme něco z krypta, hodně z AI, nové epizody podcastu, novinky v gastrotechu i re-commerce. Co si dáte vy?
Je to přesně rok, co do našeho krypto fondu MitonC přišel Filip Široký. Od té doby se stala velká spousta věcí. Z Filipa je od letoška generální partner a v mezičase stihl s MitonC investovat hned do šesti projektů.
(tisková zpráva) DeepScout je projekt zkušeného foundera Jana Mittnera a Mitonu, který do “SimilarWebu pro e-commerce” investoval ještě před spuštěním. E-shopy díky němu mohou získat data z trhu a od konkurence na jedno kliknutí, díky AI za zlomek nákladů, než bylo dosud možné. Příležitost nabídnout konkrétní byznysová doporučení nad velkými daty platforma DeepScout vidí i v dalších oblastech.