Michala Gregorová
Měříte si NPS? A kolik vám to vyšlo? NPS je metrika, kterou všichni znají (wiki), a číslo, které je zábava si porovnávat. I když samo o sobě přílišnou vypovídací hodnotu nemá. Na praktické tipy, jak měřit a chápat NPS správně, jsem se ptala Ondřeje Sedláčka ze startupu SatisMeter.
Jak měřit NPS správně: Praktické tipy od Ondřeje Sedláčka (SatisMeter)
Další epizody na téma customer experience
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair
Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší customer experience, takže o úrovni v této oblasti má velmi slušný přehled. Čekejte užitečné zarámování pojmu CX v českém kontextu a taky pár "aha" momentů u chyb, kterých se firmy často dopouštějí.
Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů
Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb ve svých podnicích. Protože celý jejich byznys spočívá v práci s lidmi, zajímalo mě, jaké tipy a triky mohou předat.
Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.