Michala Gregorová
Měříte si NPS? A kolik vám to vyšlo? NPS je metrika, kterou všichni znají (wiki), a číslo, které je zábava si porovnávat. I když samo o sobě přílišnou vypovídací hodnotu nemá. Na praktické tipy, jak měřit a chápat NPS správně, jsem se ptala Ondřeje Sedláčka ze startupu SatisMeter.
Jak měřit NPS správně: Praktické tipy od Ondřeje Sedláčka (SatisMeter)
Další epizody na téma customer experience
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zat ím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair
Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší customer experience, takže o úrovni v této oblasti má velmi slušný přehled. Čekejte užitečné zarámování pojmu CX v českém kontextu a taky pár "aha" momentů u chyb, kterých se firmy často dopouštějí.
Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů
Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb ve svých podnicích. Protože celý jejich byznys spočívá v práci s lidmi, zajímalo mě, jaké tipy a triky mohou předat.
Sdílet článek
Společné večeře jsou dost dobrá příležitost si uvědomit, do kolika různých oblastí portfolio Mitonu zasahuje. Zvlášť pak při prohlížení fotek, kde jsou lidi často zachycení v tematických skupinách.
Je úplně jedno, že je mu 20 roků. I kdyby byl Maty Boháček o generaci starší, stejně by to byl informačně natřískaný rozhovor. Kdo má šanci vyhrát aktuální AI závod? Jaké trendy jsou přeceněné (AI agenti), a co je naopak AI téma, které by si zasloužilo více pozornost? Jak se Matymu studuje na Stanfordu a co mu pomohlo se tam dostat?
Taky vás zajímá, proč jsou firmy Tomáše Čupra tak úspěšné? Vylistovali jsme náš seznam Tomášových superschopností a nechali ho list okomentovat. Řeč přišla i na výrok Elona Muska, že budovat firmu je jako zírat do propasti a polykat u toho sklo. Povídali jsme si taky o tom, jak se díky AI dá desetinásobný Rohlík řídit s třetinou lidí.